» hallbyggarna jonsereds

sponsrat inlägg

Nu är sommaren snart här och det innebär även mängder av studentfester, skolavslutningar och andra högtider värda att fira.  Dock betyder sommar inte bara sol och värme, alla som någonsin satt sin fot i Sverige vet att vid den här årstiden kommer även regnet. Visst kan det vara mysigt inifrån, men när man står där med 60 gäster mitt under midsommarfirandet – då är det inte lika kul. Men oroa er inte, jag har lösningen. På Hallbyggarna Jonsereds kan man hyra eller köpa tält, presenningar och andra väderskyddande produkter i bra kvalité för att inte behöva låta sig hindras av vädrets eventuella överraskningar. Med en snabb och säker leverans tycker jag att det här är det perfekta alternativet för en lyckad ute fest, och vid tillfälle är det definitivt hit jag kommer vända mig. Ett stort plus med verksamheten tycker jag som sagt är att möjligheten att hyra deras produkter finns, för vem orkar egentligen ha en stor presenning liggandes hemma på tomten?

 Ni hittar hemsidan här och lycka till så mycket med era ute firanden i sommar!



Elin
08 Maj, 2014 - 17:08

Bra tips!

Maja
08 Maj, 2014 - 17:08

Blir du sponsrad? Haha

Svar: Det är ett sponsrat inlägg ja :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback