» från 100 till 0

Den här dagen startade grymt men tyvärr slutade den allt ifrån bra. När jag vaknade hade jag massor av push-notiser från instagram och när jag loggade in såg jag att jag vunnit en tävlig där jag får fixa mina naglar gratis hos en superduktig tjej (naglarbynad @ instagram). Verkligen hur kul som helst! Dock är jag fortfarande sjuk så har bara gått omkring här hemma hela dagen och små städat lite, men som tur är känner jag att jag är på bättringsvägen. Relativt glad har jag också varit ända tills ungefär tio minuter sedan när pappas kompis från USA ringde och berättade att deras kompis Dave, som vi var och hälsade på 2012, nyss gick bort i cancer. Även fast jag bara har träffat honom en gång vet jag att han var världens mysigaste och roligaste kille och att han inte förtjänade något av det här. Ingen förtjänar cancer men det suger så hårt att det skulle bli just han. Jag kommer sakna dig, pappa kommer sakna dig, din familj och din skola kommer sakna dig och vi kommer aldrig glömma. 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback