» Resten av sommaren

   Idag kommer min barndomsvän och fd klasskompis Lukas hit till landet tillsammans med sin familj och stannar till på söndag. Det ska bli väldigt mysigt att träffa dem och framför allt roligt att äntligen ha någon att vara med under dagarna!
   På söndag morgon åker jag dock in till stan för att jobba men planerna är ändå att åka tillbaka hit med Nora inna vi åker till Malta.
   Söndagen efter det är det äntligen dags - då åker jag, Anna och Nora ner mot varmare breddgrader på språkresa och spenderar våra kommande tre veckor där!
   De sista 9 dagarna på lovet från det att jag kommer hem har jag ännu inte något planerat för, men den 18 augusti börjar jag i alla fall gymnasiet.


Anonym
11 Juli, 2014 - 11:00

Jag älskar den bilden på dig :) och ditt förra inlägg var så fiiint❤️

Almu
11 Juli, 2014 - 11:00

Hejsan! Hur kommer du att göra med ditt bloggande när du är i Malta? Kram!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback