» framme

Hej bloggen!
 
Nu är jag alltså uppe i Vemdalen och det är så mysigt! Vi bor i en liten mysig stuga precis i backen och enda nackdelen är väl att vi har kabelinternet som bara funkar till Daniels dator (passar på att ta den när han är borta hehe). Vi kom i alla fall fram vid femtiden igår efter några stopp för att äta och kolla på matchen. Vi hyrde skidor direkt och tog oss sen till stugan. Idag var vi ute i backen en halvtimmme efter att liftarna öppnat men det första halvan av dagen gick helt åt till att ta sig bort till andra sidan vemdalen och byta mina pjäxor. Andra delen av dagen åkte jag, pappa och Daniel tillsammans och det flöt på bra tills de fick för sig att åka en svart ravin i skogen. Jag ramlade och sjönk ner i snön hela tiden så det är verkligen inget jag tänker göra igen (hehe). Daniels skida gick faktsikt sönder också när han skulle dra upp mig ur snön. Just our luck typ.
 
PUSS
Mobilbild - utsikt från stugan



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback