» hemmamys

Ikväll är alla kompisarna upptagna så hemmamys står på schemat! Med en stor kopp te, myskläder och poddcast, plus möjligtvis en film senare ikväll, kommer det här förhoppningsvis bli en bra kväll. Så skönt att få vila upp sig lite efter en lång vecka och såklart tagga upp inför helgen! ♡
 
I alla fall - som vanligt på fredagar hade jag en riktigt lång och seg skoldag mellan halv nio och halv fem. När vi slutade stannade jag kvar med Danielle, Norea och även Martin ett tag i gullmarsplan och pratade medan Danielle väntade på sina föräldrar. Efter det promenerade jag förbi Globen och köpte en stor frappe för att fira helgen innan jag åkte hemåt. Jag kom hem strax innan sex och halv sju bar det iväg igen, fast denna gång tillsammans med Daniel och mamma för att övningsköra! Det var faktiskt första gången jag körde och det var riktigt kul och mycket lättare än jag trodde. 


Mimmi
30 Augusti, 2014 - 22:02

Vilken gymnasieskola har du börjat på?


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback