» första dagen i skolan

Första dagen i gymnasiet. Det är ändå en ganska stor grej, jag menar, jag har gått i samma skola tillsammans med samma människor i nio år och nu ska jag plötsligt stå på egna ben. Jag var väldigt nervös innan när jag stod där i aulan och mitt namn blev uppropat men nu känner jag mig nästan helt lugn. Alla var jättetrevliga och vi har blivit indelade i grupper som vi ska äta med nu första tiden för att ingen ska bli ensam. Jag hamnade med tre killar och dem var alla jättesköna och roliga så det kommer bara bli kul!
Vi fick sluta runt halv ett och då gick jag först in på SL-centret och köpte ett terminskort innan jag åkte hem och tog ett långt varmt bad. Efter det har jag mest gått omkring här hemma men nu ska jag strax iväg och möta upp Nora för att åka in till grönan och kolla på Niello. Ha en bra kväll, puss ♡
badrums selfie med nya tröjan



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback