» one day left

Idag vaknade jag i tron om att det här är vår sista lovdag, så gissa hur glad jag blev när jag fick berättat för mig att vi är lediga imorgon också. Vet inte riktigt hur jag hade kunnat missa det men när Nora berättade det för mig tidigare idag var det eufori på hög nivå, haha. 
I alla fall så kom jag nyligen hem från landet och jag måste säga att det ska bli så skönt att sova i sin egna säng inatt. Ikväll ska vi även bort på middag till m&m så det ska bli riktigt mysigt, dock anar jag att vi kommer få ännu mer godis då och efter den här helgen vill jag lova att jag har fått mer än nog.
 
Förhoppningsvis uppdaterar jag mer ikväll, puss♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback