» May. 22, 2013

Hej kamrater. Bloggen har stått lite tom några dagar nu men that is about to change! Ni har dock (hahahah råkade skriva Dick tre gånger innan det blev rätt) inte missat så mycket. Imorse gick jag upp vid...wait for it...SJU även fast jag är ledig idag. Gick ut och joggade (läs: promenerade ytterst långsamt) med Nora just über tidigt och nu känner jag mig i högsta grad som en hurtig person. Efter det drog mamma med mig upp till skolan för ett utvecklingssamtal som gav mig: ingenting. Känner mig inte ett dugg smartare eller mer utvecklad. What's the point liksom? I alla fall så genomled jag samtalet, men inte fick jag gå hem efter det inte. Då skulle jag redovisa min svenska inför läraren och två kompisar = stanna 40 till i skolan. Anyway så överlevde jag det också och fick äntligen gå hem.
Vid lunch tid så cyklade jag och mamma iväg och ät lunch på en mysig restaurang (jag tog fisk OMGOMG).
Efter det hände massa saker men nu orkar jag inte skriva mer för har kramp i tummarna.

Mobilnummer från dagen




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback