» i'm a retarded seal

ChaCha. Kom precis hem från en fartfylld dag på grönan. Fast nej. Var så mycket folk att vi hann åka 8 gånger på tre/fyra timmar. Dessutom regnade det. Mådde dock väldigt bra hela tiden och tänkte att jag äntligen blivit frisk men sen kom en lax och påminde mig om att jag tog en alvedon innan vi stack. Jahaja. Där försvann mitt happy moment. 
 
I alla fall, är hemma nu och har bytt om till torra kläder. Tror att jag ska göra lite varm choklad och sätta på en film. Kan hända att jag råkar smaka lite på mina ostbågar (min iPhone ändrade till ostbollar förut när jag skrev det. Men va?! Det är ju inte ens samma sak. Ostbollar och ostbågar är typ lika lika som ketchup och senap = inte alls) också. Om det händer och nån ser skyller jag bara på er så var det löst. 
 
 så sant HAHA. Var tvungen att lägga upp den
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback