» Aug. 16, 2013

Mobilinlägg. Godmorgon people! Sovit gott? Ja, det gjorde jag också tills jag vaknade av världens hemskaste/underbaraste träningsvärk i låren och rumpan. Kunde knappt ligga ner alltså haha. Men jag lyckades ta mig upp från sängen och nu sitter jag och äter en god (dock inte lika nyttig som igår ehehe) frukost.
Dagens planer är i alla fall att städa rummet. Tror det är dags nu, vet inte hur jag har kunnat leva i det här i flera veckor? Kläder överallt, gamla plastpåsar, skålar, glas osvosv. Det börjar nästan bli lika brutalt som min storebrors rum (ingen vacker syn kan jag lova). Uhuhu kan inte ens tänka på det.
Men nu måste jag gå tillbaka till att äta min pannkaka i peace och ro så vi hörs senare om jag överlever städningen! Puss




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback