» ssa

Kära vänner,
Började 12 men trots det var jag uppe tidigt för jag tog mig nämligen ut på en joggingtur i morse innan praoen. Oh yaaaa man är ju bra indeed. Och sen på "jobbet" fixade jag och Anna ungefär hela Vero Modas lager, vek och dona. Det tog ett bra tag men slutresultatet blev totally amazig och sen fick vi sluta tidigt. Eller i wish. Näär vi förtjänade att få gå hem belönades vi istället med en ny leverans som skulle larmas och hängas upp. Lagom kul. Men tillslut slog klockan fyra och vi fick gå hem. Eller jaaa, jag blev skjutas hem av min finis stymorfis (styvmorfar allså. Så att ni inte trodde att det var styvmor fis liksom). 
 
Jag är so lazy så jag orkar inte komma på något klyftigt slut. Som man brukar säga: en bild säger mer än ord så vi låter Chuck avsluta detta inlägg
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback