» biiiilder

Tjenaree♥ Iadg har jag varit i skolan (jag vet, grymt cool jao) och haft det lika sämst som vanligt. Tråkig matte, tråkig engelska, tråkig film på so, tråkig slöjd. Ja, som vanligt. Men efter skolan så tog jag tönnelbönan men Alma in till Hötorget och kollade in lite saker på Amarican Apparel. Fick med mig ett par knästrumpor hem och helt ärligt så är jag nog lite kär i dom. awesomeness :D

But now to the reality. När jag kom hem så var det tänkt att jag skulle vakta Ebba, därför hade jag planerat mycke kul. MEN hon ska ha en himla kompis här så det sket sig lite. Fast what ever, jag tänker fortfarande ta glass ;)
Observera att jag suttit och ändrat storleken på varenda bild :P (MOBILBILDER)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback