» yeey

 
Nu ska jag packa och sedan blir det tunnelbanan in till slussen och därifrån bussen till värmdö och därmöts vi av farmor. (Jag kommer åka med syskonen). Hon skjutsar oss sedan hem (eller ja, till mitt landställe) och där stannar jag till på torsdag för då jag åker hem för att nästa dag gå upp ca halv sju, möta upp Nora och hennes mamma och ta flyget till frankrike (cannes). Jag kommer åka med Ebba, Mamma, Nora och Noras mamma och vi kommer ha så mysigt!
 
Angående kollot så vill jag bara säga att så fort en facebooksda görs och bilder läggs upp så kommer jag kopiera dom och lägga ut här, jag tog nämligen inga egna bilder :(
 
Outfit:
"Baseballtröja" - från pappas garderob
Hängselbrallor - köpta från enskedespelet
Halsband - hemmagjort
armband - hemmagjort


Knorpis
26 Juni, 2012 - 15:46

Halv sju... Det har inget berättat för mig!!!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback