» varje gång jag lägger på luren säger jag "Todeli"

Hey broo! Är hemma från teatern nu, hihi! Det gick superbra men var lite extra nervös idag. Vet inte varför, kände ingen speciell liksom. 
Filmen har föresten kommit nu! Har köpt den och ska strax sätta på. Ska bli askul att se ju, vet inte ens vad som händer i alla scener, haha ;) Den är nog rätt lång men vem bryr sig? Jag har sommarlov nu!! Fucking happy. Och bara för att göra er som bloggar avundsjuka: Det nya blogg.se systemet äger! WOOP WOOP! :D

Kolla vilken supersöt present jag fick av farmor idag! Den är småsmå dockor som ska hjälpa en att komma över sin oro typ! Först berättar man för dockan vad man är orolig för, sedan lägger man den under kunnden och så gör den allt jobb



anonym011
18 Juni, 2012 - 22:34

En sån har jag med


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback