» STATUSGREJ PÅ FACEBOOK

Mathilda Moberg - Jättefin och söt tjej som jag känt hur länge som helst och som jag tillbringat sjukt många härliga nyårsaftonar med :)<333
Lemonia TickeÄrBäst Palmqvist - Söt och snäll tjej som gick i min skola förut <3
Josefine Wicklund - Fin tjej som jag gick på gympa med för väldigt länge sedan :)
Matilda Haneling - En snäll och söt tjej som jag gick i samma klass med fram till sexan :)<3
Elin Nyman - Schysst tjej som jag går i samma klass som :)
Agnes Eklund - En fin och snäll tjej som jag träffat kanske tre gånger och chattat en massa med på msn ;)
Louise Jacobsson - En underbar tjej som jag känt sedan dagis <333
Lukas Odelius - En snäll kille som jag känt hela livet :)
Tilda Ohlin - Min granne och Alvins lillasyrra xD
Felicia Eriksson - En söt tjej som jag känt sedan fyran :)<3
Yorg Yee Orginal - En snäll och snygg kille som jag känt sen sexan och snackat en massa på lektionerna med :)
Stella Fouldiou - En tjej som jag inte känner så bra och som jag TROR att ja har gått på fotboll med :)
Ossy Andersson - En kille som jag aldrig träffat elr vet ngt om, bara chattat med :P
Emma Welin - Super snäll och söt tjej som jag går i samma klass som och gått på en del badminton läger med :)<3
Linnea Zetterquist - Söt och snäll tjej som går på min teater :D



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback