» äntligen ett ordentligt inlägg

 
Hejjj! Trivs faktiskt galet bra i mina nya naglar! Har börjat vänja mig lite men är fortfarande halvt handikappad. Värt ändå. Snyggast i världen. Förresten, jag hann inte allt på min "to do list" från igår så fortsatte på den idag. 
# Till globen med Nora - Check√
# Skriva dom sista julklappsrimmenCheck√
#Julbaka - Check√
# Se på julkalendern - Check√
# Fixa med designen - ej klart
#Fota - Check√

Det är alltså bara en punkt kvar, och den ska fixas nu! Ska ändra lite typsnitt och lägga till något. Det kan också hända att jag gör en helt ny design som jag lägger in i januari. Vi får se vilket det blir!
Och med tanke på sista punkten, fota, så har jag faktiskt tagit ett par fina julbilder. Men alla kommer inte nu utan dom blir väl flitigt uppdelade till olika inlägg. 
 
Nu ska jag fixa designen och planera några najs inlägg! Har fått massor av ideer :D Berättar om dagen sen, btw.
 
 
tagen av min storebror Daniel<3
 
av mig
 
av mig
 
Alla bilder är tagna med familjens Nikon D7000 (Världens bästa kamera, tyvärr ganska dyr. Tror den kostar 15 000 med det objektiv vi har)




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback