» flodis och tandis

YO! Har varit med anna idag. Vi stack till flodis och träffade Elias och någon randm kille. Vi var dock inte där så länge eftersom dom inte ratade alls. Vi försökte snacka med dom men dom var typ helt tysta, haha! :)
Innan jag träffade Anna fixade jag i mitt rum som snart är klart! Måste bara måla garderoben och sätta upp hyllor. Jag kanske ska sätta upp en gunga också, men vi åker aldrig till ikea så det kan bli svårt. ;)
 
Om ett tag ska jag dra upp till tandläkaren och laga en grej (ett pyttelitet jack som jag tycker kan vara där men mamma insisterar, blöö) och sedan ska jag nog förska bli klar med rummet. Måste förresten äta lunch också, hehehe... PUSSAR♥


Sellwins skönhetsblogg
22 Augusti, 2012 - 13:50 / BLOGG: http://www.sellwin.se

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!:)

Vilma
23 Augusti, 2012 - 13:50 / BLOGG: http://vlmusic.blogg.se

Hej, nu kan du kolla vilka som vann dagens blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback