» globizzzz


Nu är jag är hemma efter en rolig dag med massor av kompisar. Halv ett cyklade jag och Anna upp till globen och mötte två kompisar, efter det så sprang vi bara runt och letade efter Annas ex, Wilmas ex och deras kompis men när vi väl såg dom så sprang vi iväg. Och så höll vi på hela tiden. Typ sprang fram och ba "Hej" och sen sprang vi iväg och asgarvade. Hahah, stör mig galet mycket på sådana som gör så men whatever, det är kul ;)
Men till sist tvingade jag alla att gå fram och så pratade vi typ lite med dom och stalkade dom genom hela globen. hahah :D Och när vi skulle hem så hände en askul grej! Anna körde rakt in i en vägg när hon skulle släppa förbi en gubbe och gubben började asgarava :D
Sen så hängde vi lite med två av killarna innan jag cyklade hem för att inte bli en snögubbe.
Puss..♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback