» duktiga kajsa

Har varit en fett duktig flicka idag :D
√ Skickat iväg mascaran
√ Duschat
√ Pluggat
√ Packat väskan till imorgon
√ Hunnit kolla på massa program
WEEEIII! :D Så nu kan jag bara chilla, tänkte gå och lägga mig med en bok + en massa god macka. Ska ju upp tidigt imorgon igen. Promenad i skogen med Nora, Marley och Ebba! Ska bli så mysigt! Dessutom har jag sovmorgon så jag kan chilla aslänge innan jag behöver gå till skolan.


ClaraS
19 April, 2012 - 21:37 / BLOGG: http://topelite.blogg.se/

Hoppas du haft en super bra dag!

Effi
22 April, 2012 - 21:37 / BLOGG: http://safi.blogg.se/

1. Favorit gosedjur? (Fota det)

2. Kan du ta fjortis bilder på dig?

3. Vem gillar du mest av dina syskon?

4. Favorit djur?

5. Favorit godis>?

6. Ica eller Lidl?

7. Sjunga eller dansa?

8. Godis eller chips?

9. Favorit program på TV?

10. Vad går du först in på när du sätter dig vid datorn?

Svara på dem gärna i en frågestund och rekomendera vår blogg.


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback