» Teater snart

Hej!
Jag har varit hos Alma ända fram tills nu och snart blire teater. Längar efter kompisarna :)

Hos Alma bakade Anna och jag medans Vega och Alma kollade på tv. Det var typ catfight hela tiden ;)
Muffinsarna blev jättegoda iaf och det blev massor av dom! Jag åt tre och en halv, hahahah! Gottigotti!

Jag bloggar på pappas iphone så inga bilder idag heller! Men när jag kommer hem blir det bildbomb! Jag har fotat hur mkt som helst dom senaste veckorna så jag har en del att lägga upp! :)

Jag ska också ändra bakgrund på bloggen, igen. Men den jag har nu blev inge bra :(

Nu ska jag gå och fixa mig lite inför teatern :)

Puss (om någon är bra på att göra headers så kommentera! Kanske kan du göra en åt mig?)





Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback