» Ibland vill man bara skrika...

Hej nu är jag hos mormor. Jag har precis fått ett stort glas flädersaft och har en skål med jordgubbar och socker bredvid mig. Jammie :D

Skolan var bra. Fast franska är ju så tråååkigt att man sover på lektionerna. Asså läraren är ju bra men lektionerna är bajs :( haha...
So var kul och vi pratade om dödsstraff (mohaha). Nej men det är ju faktiskt hemskt! Och i början av lektionen gick jag till skolsyster. Hon sa i den där "klassrums telefonen" att jag och Alvin skulle dit. I början hade jag ingen aning om vaför men det var lite om min vikt. Jag vägde nämligen på tok för lite för min längd förut men jag vill skriva mer om det här. Jag kan bara säga att det är bra nu :)

På matten hade vi diagnos och det kändes som det gick bra. Men röd kurs fattar jag noll av, haha. Och jag är ju ändå smart... ;)

Helgens planer:

Lördag: Träna på F&S med Nora och sova över med henne.
Söndag: Vara lite med Nora, badmintonträning och sedan konsert!!! Efter det sover jag över hos Anna.

Nu ska jag lägga upp lite grejs till er som vill ändra i eran stilmall med färger osv.



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback