» Your shit is over

Oups! Lite sen update va? Men till mitt försvar har jag faktiskt ett liv utanför datorn ;)

Stressig morgon som vanligt, massor av lektioner, avslutar med hemkunskap där jag, Anna och Nora var i grupp och lagade Indiska köttfärsspett med ris. Det blev gott :)
Efter skolan gick jag hem till Nora och vi snackade i mängder. Sådär som nära vänner gör ibland ;) Vid fyra hemtade jag Ebba som tog med sig en kompis hem. Vad Nora och jag gjorde minns jag knappt. Spelade in lite filmer typ.

Innan Nora gick så tog vi en halvtimmes promenad ungefär. Skönt att få röra på sig! Haha, skriver jag typ inte det i varenda inlägg?? :)

Och vet ni vad jag gjorde nyss? Jag tog mig tid att bestämma vad jag ska ge familj och vänner för julklappar. Jag kom fram till att det ungefär skulle kosta 400:- Tycker ni attt det är mycke eller lite?

På hemkunskapen fotade jag en del...eller massor...he he he :)













Där fick ni några.

Efter skolan:



( typ spänner knytnäven...? )



Anna
21 November, 2011 - 21:04 / BLOGG: http://annasotiiz.blogg.se/

Bilderna på mig då??? :(


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback