» till mina vänner - NI ÄR DET FINASTE SOM FINNS!!

Godmorgon!

Åt "nyss" frukost. En bacon macka. Gott och mättande! Jag har också kollat på en massa bloggar, svartat på lite komentarer och lite wordfeud. Adda mig gärna :) Kaaajsaaa heter jag.

Idag drar jag till mormor som vanligt, men jag är där lite kortre för jag och Anna ska ju se Breaking Dawn idag! YEEY! :D Är super taggat men dessvärre har den inte fått super bra kritik... :( FAST DET SKA BLI SJUKT KUL IAF!

Så här är jag klädd idag:

Tjocktröja stadium
Linne Fått i present så vet inte :/ Men märket är Worp.
Jeans H&M



Stina Gunnarsson
18 November, 2011 - 09:07 / BLOGG: http://ztinagunnarssons.blogg.se/

Sv: Jag såg den igår, och jag var på biografen falan kl 21:00. Du kommer gilla filmen, den var väldigt bra!:)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback