» Blaja

Jag kom hem vid kvart över ett igår. SOmnade direkt, hahah. Men det var iaf inte så dumt där :) Det var massor av snö där! :O Jag och Ebba rullade oss i snön och kastade snöbollar, även fast hon hade mjukisbyxor på sig och jag tights. Kallt men kul :D
Jag läste även ut Prinsessan och mördaren. Haha, läste liksom typ 170 sidor elr nåt där. Men den var sjukt spännande i slutet!! Rekomenderar verkligen.

Idag får vi gäster klockan halv tre och vid halv fyra så har jag träning.

Ha en bra dag♥


Alle
18 December, 2011 - 12:34 / BLOGG: http://allemilding.blogg.se/

Heej! Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett vafritt iphone skal för max 500kr!

Perfekt julklapp om du inte har en iphone!

Och än så länge har inte så många anmält sig så därför har du extra stor chans att vinna! :)

Här är länken http://allemilding.blogg.se/2011/december/tavling-sponsrat-av-bloggtavlingarcom-1.html#comment

Jäätte fin blogg förresten! :)) <3


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback