» Hemma, snart cooper

Jag är hemma nu och snart ska jag springa cooper. Mamma kommer cykla med och ta tid och Nora kommer åka rullskridskor för första gången. Kulkul fast egentligen är jag inte taggad, haha. Men tiden ska vara inne på tisdag så jag måste. Sen är det prov på onsdag, glosor till tisdag, verb i engelska och sen är det säkert något mer men som jag inte kommer på just nu.

Jag vet att jag håller på och ändrar så mycket i designen med jag blir aldrig nöjd! Jag är inte nöjd nu heller men någon dag ska jag ta mig tid och göra en header och lägga till en bakgrund som jag verkligen gillar. Wish me luck babes <33


Dagens facelook:




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback