» Birdy

Tror inte att jag berättade att det var 4 stycken SJUKT jobbiga tjejer på donken idag? Dom stirrade på Noras hår. Asså RÅstirrade på henne och det syntes tydligt att dom snackade åt oss. Jag satt med ryggen mot dom och fick berättat för mig att en tjej kröp bakom mig på golvet (wtf?) och hennes ansikte var typ två dm ifrån mig. MOGET LIKSOM?! Och sen så böjde sig en tjej typ mot oss och ba "Snackar ni om oss eller?! och alla andra började typ asgarva? Jesper gick och sa till personalen men dom hann sticka. Tror att dom fattade att han gick för att klaga och stack därför. Galet va omogna personer det finns.

Underbar röst den här Birdy har asså :love:



Nu är det mat. Blir antagligen mer blogg hos Nora men inget jag kan lova. PUSS♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback