» Hej


» Snöö

Redan..? Det kan ju inte finnas någon med Facebook som missat att det snöar för jääääklar vad alla spamar! Haha..
Imorgon smäller det i alla fall! Upp fyra på morgonen, in till Arlanda och iväg. Så när ni vaknar sitter jag förmodligen och har mellanlandat i Amsterdam.. Woop, tänk på mig då ;)


» På sämst humör

Fast dom här två sakerna på bilderna får mig att känna mig bättre! :D


» Outfit

Brallor - lindex, tröja - vila, tjocktröja - carlings, skor - converse, jacka - bikbok, mobilfodral - JC, skal - media markt. PUSS


» Outfit

Tröjan är från carlings, linnet från ellos, mobilväskan från JC och dom numera smutsiga jeansen efter en grym tacokväll är från Gina Tricot.


» Kvällis

Hej bajsisar! Nu är jag på tjejkvällen med massor av finisar! Typ Alma, Nora, Sharon och Vega :D Mina sötisar! Vi ska äta tacos och ha massa kul! PUSS