» VR

 
Hade fullt upp igår så därför blev det ingen uppdatering. Hade bland annat nationella på morgonen och efter skolan följde jag med Nora hem för att plugga, med det slutade med att vi låg på golvet och skrattade ihjäl oss efter att ha tittat på hennes barndomsbilder. Lätt hänt.. 
Den här morgonen startade med världens flopp. Var så stressad att jag råkade ta pappas deo istället för min och herregud vad det luktade. Försökte ta bort det men den ville inte försvinna så jag fick gå runt och lukta man idag.. segt haha. Resten av dagen har dock varit helt okej, ganska lugnt i skolan och på eftermiddagen åkte jag och Nora på en liten shoppingtur. Min kort är helt försvunnet så jag kunde inte köpa något, men Nora fick med sig lite grejer.
 
Nu ska jag kolla på top model, awkward och läsa lite i nya VR som kom igår tillsammans med en CC cream och två testprover. puss



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback