» Svar - Q/A

 
Q: Skulle du kunna tänka dig att skaffa en tatuering i framtiden? Vad skulle det vara för tatuering?

A: Jag skulle absolut kunna tänka mig att skaffa en tatuering när jag blir lite äldre och om jag gör det, skulle den i så fall sitta på något ställe som man inte ser hela tiden, tex revbenen eller bakom örat. Motivet skulle i alla fall vara ett litet meningsfullt citat eller möjligtvis någon liten symbol som betyder något speciellt för mig.
 
Q: Vilka bloggar läser du?

A: imvicky.myshowroom.se, andreahedenstedt.se, biancas.nu, nickys.se, feliciamelander.se, josefines.se, juliahofsweden.se, alicehedenstedt.myshowroom.se, hannalovisasol.se, tovewaldemar.se
 
Q: Något bra tips på mellanmål?

A: Mina två abslouta favoriter är smothie och avokadomacka!
 
Q: Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?

A: Rolig, känslosam, konstig
 
Q: Om du fick färga håret vilken färg skulle det vara?

A: Om jag skulle passat i det hade jag absout velat vara blond, men annars skulle jag gärna färga det ljusbrunt
 
Q: Hur länge har du bloggat?

A: Sedan 2011
 
Q: När bestämde du dig för att skapa din blogg? 

A: Också 2011
 
Q: Hur gammal var du?

A: När jag skapade min blogg skulle jag snart fylla 12 år
 
Q: Du har skrivit massa depp inlägg senaste dagarna, har det hänt ngt eller??

A: Svarde på det längre ner :)
 
Q: Vart går gränsen på hur gammal en kille får vara? Om du ska haffa liksom

A: Älsta jag har "haffat" var 95:a men det tycker jag var  lite gammalt så svarar nog 96:a på den (två år äldre alltså)
 
Q: Har du någon pojkvän?

A: Nope
 
Q: Vad gör du helst på en lördag?

A: Ultimata skulle väl vara att shoppa och fika på dagen och sen på kvällen fest eller bio
 
Q: Har du något husdjur?

A: Jag har två hamstrar :)
 
Q: Kan du tala mer språk än svenska och engelska?

A: Jag kan uttrycka mig hyffsat bra på franska :)
 
Q: Vad gillar du mest av att: bada & sola elr träna & springa? Älskar din blogg!<3 Tack på förhand!:)

A: Älskar båda otroligt mycket men måste faktiskt svara bada och sola! Och tack så mycket :)
 
Q: Favorit märke på kläder?
 
A: Brukar mest shoppa kedjeaffärernas egna märken men annars tycker jag att bland annat odd molly har väldigt fina kläder
 
Q: Favorit affär?

A: Typ cubus och H&M för att de har så billiga kläder
 
Q: Favorit blogg?
 
A: Biancas.nu!
 
Q: Vad får dig att stanna på en blogg?

A: Främst designen och bilderna!
 
Q: Den senaste bloggen du fastna för?

A: Tror det var josefines.se :)
 
Q: Undrar också om det hänt någt speciellt du verkar lite nere :( 
PS: älskar din blogg såååå mycket <33 sluta aldrig skriva! Kan relatera till massa saker ;)
 
A: Nej, inget speciellt har hänt. Det har snarare varit massor av småsaker, typ småtjaffs med kompisar och snön, som tillsammans drog ner mitt humör. Och tack så mycket, blir verkligen superglad av att höra sånt!
 
Tack för alla frågor!♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback