» smothie

 
Idag vaknade jag klockan halv åtta av gassande sol och massa fågelkvitter. Hade väl inte skadat att sova längre, men när man får en sådan väckning ska man inte klaga. I alla fall så tog jag på joggingkläderna och tog en 3km runda i solen. Det var så skönt och på vägen hem stannade jag till vid konsum och köpde med mig lite banan och mango hem. Gjorde faktsikt samma smothie som igår, för hjälp vad god den blev! Recept hittar ni här♥
 
Hur gärna jag än vill ut och njuta mer av solen, blir detta tyvärr också en dag inne. Jag har tre prov i veckan samt lite små inlämningar, så idag är det plugg, plugg, plugg som gäller!
PUSS!


Ebba
16 Mars, 2014 - 10:04 / BLOGG: http://kawaiiebbabloggse.blogg.se

Du fotar så bra!<3
Inte bättre än mej men... Bra!:)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback