» NYKLIPPT

ÄNTLIGEN! Efter skolan smet jag, Anna och Nora upp till globen och klippte oss (eller ja, inte Nora då). Det var drygt ett halvår sedan sist så det var verkligen skönt att få bort det slitna. När hon var klar bad jag henne locka också, först var lockarna alldels för stora men efter ett tag sjönk dem ihop lite och blev riktigt snygga!
 
Vi klippte oss på Capillus i globen så om ni bor i närheten är det ett stort tips. En vanlig klippning gick på 300kr och då tvättade, toppade och lockade hon. ♥


♣ Ida - Hon som föddes med LKG
11 Mars, 2014 - 17:41 / BLOGG: http://nattstad.se/idahtt

fint det blev när du klippte dig :)

~Läs om min olycka som hände den 3/3-14, om mina plastikoperationer (inlägget hittas i kategorin "LKG"), mina galna äventyr med snowboarden/skateboarden under armen nattstad.se/idahtt ~


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback