» NEW IN

Godmorgon! Dagen startas med en lång sovmorgon och det firar jag med att tvätta, lite te och en dusch. Älskar att inte behöva stressa! 
Anledningen till min dåliga uppdatering är väl att jag har haft för mycket att göra helt enkelt. I fredags var jag i skolan och på kvällen fick det bli myskväll med Nora. Vi började på två olika filmer men ingen verkade speciellt br,a så tillslut fick det bli ett säkert kort - madagsakar. Roligaste filmen i världshistorien!
I lördags åkte jag in en sväng med Nora till stan och på kvällen åkte jag, Anna och Nora på utefest. Det var på en liten strand vid en sjö och de hade tänt en brasa och allt, riktigt mysigt trots att det var väääldigt kallt. Skönt att få socialicera sig och träffa lite nya människor i alla fall!
Igår sken solen som bara den och jag hade en underbar dag. Jag vaknade vid nio, åt en god frukost och gjorde klart lite plugg innan jag följde med Nora och Anna på en PW. Väl ute insåg vi hur bra vädret var så vi bestämde oss för att gå hem igen, byta om och sen ta en promenad in till stan. Vi gick till slussen, köpte varsin stor kulglass och satte oss på bryggan i solen. Helt sjukt vad skönt det var! Är verkligen så glad att våren är påväg!

 I lördags när jag var inne i stan köpte jag en skinnjacka (som jag har letat!!) och i'm in love! Den gick för 399:- på H&M och jag ångrar inte köpet en sekund.


ida foto. ♛
10 Mars, 2014 - 08:40 / BLOGG: http://prinsesc.blogg.se

åh så snygg!!

felicia
10 Mars, 2014 - 08:40 / BLOGG: http://feliciaholmgren.blogg.se/

riktigt snygg :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback