» memories

Man pratar alltid om att leva i nuet men jag tror att det kan vara bra att stanna upp och tänka tillbaka också. Återuppleva alla fina minnen man har samlat ihop och minnas allt du faktiskt har gjort. Jag tror också att det är viktigt att man sparar på de stunder man är lycklig så att de finns där när man mår dåligt att gå tillbaka och kolla bland. 
 
Minnen som alltid gör mig glad är bland annat Annas misslyckade och sjukt roliga födelsedag i somras, när jag och Nora var på Öland och missbrukade användningen av våra longboards, dagen med Marcus, sista kvällen på sommarlovet när jag, Anna och Nora såg kartellen på grönan, den roliga killen på spårvagnen, när jag, Nora och Anna åkte ut till mitt landställe och bondade, när jag och Anna såg Nause på grönan och träffade Tom som lät oss åka gratis, alla mina och Noras promenader, och massor av annat.
 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback