» Homosexualitet

Jag är 100% för homosexualitet, vem som ska få älska vem som helst. I Sverige är det lagligt att två från samma kön gifter sig och det tycker jag är helt rätt. Dock är det förbjudet i många länder och ett av dem är faktiskt Storbritannien. Eftersom det är ett så pass modernt land blev jag väldigt förvånad när jag hörde det idag på nyheterna men också väldigt glad för inatt klockan 12 blir det ändring på det! Exakt 00:00 blir det lagligt med "gay-marriage" i Storbritannien och det tycker jag faktiskt är väldigt stort och såklart sjukt bra!
 
 Hoppas bara att fler länder tar efter det här och ändrar sina lagar till homosexuellas fördel!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback