» ♥

Vaknade imorse med en hemsk träningsvärk i rumpan. Efter intervallträningen igår, som vi förresten körde i uppförsbacke, kunde jag knappt gå och det känns idag vill jag lova. Det är förövrigt ett superbra tips till er som vill träna både kondis och rumpa samtidigt, spurta upp för en backe så många gånger du orkar och vips har du ett komplett tränigspass!
 
Imorse började även byggarbetarna riva badrummet här hemma vilket ledde till att jag fick en härlig och högljudd väckning. De kommer hålla på varje vardagsmorgon nu i säkert en månad så det är bara att säga byebye till alla kommande sovmornar, haha.. Är dock supertaggad på det nya badrummet, äntligen kommer jag inte behöva springa ner till källaren för att duscha!
 
I brist på bilder kommer här istället 3 grymma låtar som går på repeat i högtalarna.. 
 
 
den här sista kan väl ingen ha missat men jag älskar den och trots att den är uttjatad så drogar jag den som bara den..♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback