» dagens frukost

Smothie: banan, mango, kokosmjölk, vanlijyogurt
Chokladfluff: recept kommer

Godmorgon! Vaknade förvisso för ett bra tag sedan, redan halv nio faktiskt, av att det blåste som bara den utanför. Usch, det var ingen vacker syn att dra upp rullgardinen kan jag lova, snö blandat regn och gungande träd av all vind. Väldigt tråkigt med tanke på vilket dunder väder vi har haft den senaste veckan. Mornade mig i alla fall ett tag innan jag gick upp för en dusch och nu har jag precis ätit lite frukost. (↑↑↑)Har inga speciella planer för idag men med tanke på vädret blir det väl antagligen en innedag med en sväng till gymmet. Får passa på att städa också kanske, mitt rum ser ut som en soptipp haha.


Dzenii
16 Mars, 2014 - 12:20 / BLOGG: http://dzenitacolic.forme.se/

Åhh gott det ser ut! :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback