» sommarens konserter

   ☞ Den 18 augusti uppträder Niello på gröna lund och trots att han bara har gjort tre (??) låtar så tror jag att det kommer bli grymt! 
   ☞ Elva dagar dagar senare kommer även Melissa Horn och jag är riktigt taggad! Lite lugnare musik men jag tror att det kommer bli riktigt bra stämning bland publiken
   ☞ I börjar av september kommer John De Sohn och jag längtar gaaalet mycket! Kommer antagligen bli sjukt mycket folk men det det är så värt det med grym musik och hopp & dans hela kvällen
   ☞ Sist men inte minst uppträder också Daniel Adams-Ray och jag är nästan pinsamt taggad. Daniel är en av mina absoluta favorit artister och jag drogar hans musik dagligen. Kommer bli BÄSTA kvällen!
 
Se alla artister som spelar på grönan i sommar HÄR ♥


Kamilla
22 Juni, 2014 - 13:00 / BLOGG: http://metalk.blogg.se

Ååå vad avundsjuk man blir!! Du kommer att ha världens bästa sommar!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback