» mot solen

Egentligen hade jag, Anna och Nora planerat att åka in till Grönan ikväll för att kolla när Medina uppträder men tyvärr är både jag och Anna fortfarande sjuka så det blev inget. Istället är jag hemma och fixar det sista inför grekland, packar klart och tvättar lite. Det ska bli dåligt väder här i sverige ett par dagar så det känns bra att få flyga iväg till värmen ett tag. ☼
 
Vi kommer flyga direkt till Aten för att sedan ta en båt ut Naxos och sova ett par nätter där och efter det får vi helt enkelt se vart vi åker! Jag har tidsinställt ett inlägg varannan dag så att bloggen inte ska behöva tom men jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan. puss
snart där igen ♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback