» Långpromenad


Idag vid halv nio träffade jag min bebis Anna för en låång promenad och massa hate på päronsplit. Vi hittade även en liten söt bortsprungen hund men som dom hjältarna vi är lyckades vi hitta lillens hem. Förutom det pratade vi även en massa, tog våra stalkerskills till en helt ny nivå och så hittade vi det perfekta kiss-stället. Bra kväll med bra sällskap!

Just nu sitter jag och kollar på ett anvsnitt av kärlekskoden även fast jag egentligen borde packa. Imorgon åker jag nämligen på klassresa med Ebbas klass och vi ska åka redan vid 07:45. Tagga..

PUSS


Simon G
06 Juni, 2014 - 00:03 / BLOGG: http://simonpixel.webblogg.se

Alltid trevligt med en långpromenad. :)


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback