» wook mästare

The fault in our stars som Anna och jag såg i fredags var helt otroligt bra! Den var både mysig och rolig, dock tvekade vi på att vi skulle gråta i slutet med tanke på att man skrattade så mycket, men de sista 20 minuterna av filmen kan jag nästan lova att inte ett öga var torrt. När filmen var slut satt alla, inklusive jag och Anna, fortfarande och hulkade med rödgråtnaögon, haha. Värd att se, utan tvekan.

Igår träffade jag Anna igen för att åka iväg till Lager 157 och shoppa. Dock var vi inga höjdare på att hitta så det tog hela 2 timmar och 20 minuter att komma fram. Som tur var köpte vi båda lite grejer så resan blev värd i alla fall. På hemvägen valde vi en snäppet enklare väg som endast tog drygt en timme vilket var riktigt skönt, men vi höll på på att förgås i den stekheta bussen. Oj så varmt det var! När vi kom hem gick vi i alla fall och handlade middag och lagade sedan en underbar wook hemma hos mig. Mot kvällen satt vi mest och pratade och snackade telefeon med lite roliga personer innan vi somande runt 2 (?). Riktigt mysig dag!

Idag är planerna att jobba mellan två och fyra och efter det kanske jag åker ut till landet för att bada lite och mysa med familjen. Inte helt säker dock men jag får ta det som det kommer, puss!
 
 
 

 
 
 


rememberthiis.blogg.se
06 Juli, 2014 - 12:20 / BLOGG: http://rememberthiis.blogg.se/

gott det ser ut :D


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback