» OOTD

Ootd: Jeanskjol - Grekland / T-shirt - H&M / Klocka - ebay (länk)
 
Såhär går jag klädd idag tillsammans med ett par vita converse. Jag beställde klockan från ebay i början av juni och den hade kommit när jag kom hem igår. Den kostade endast ynka 29 kronor plus fri frakt och det var ett väldigt värt köp med tanke på att den redan har batteri och allt. Dock är kvaliten inte riktigt lika bra som priset och om ni bestämmer er för att slå till får ni förvänta er att lägga ner lite tid på den. För det första var klockan alldeles för stor för min handled och att fixa det på ur&penn kostar 125kr så jag valde att ta saken i egna händer. Efter någon timmes pill lyckades jag ta bort några länkar men då gick klockan sönder på ett annat ställe (suck..) och idag var jag och fixade det i en affär. Det kostade bara 40kr som tur var och nu sitter den helt perfekt!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback