» exakt där jag är

Nu är sommaren igång på riktigt. Jag kom hem från Grekland för en vecka sedan och har sedan dess pendlat mellan stockholm och skärgården där mitt landställe ligger. Solen skiner, vattnet i sjön nästan kokar och just nu, exakt just nu, är livet perfekt. Mina sommarfräknar blomstrar för fullt i mitt ansikte och jag åker iväg till Malta med mina två bästa vänner i hela världen om 10 dagar. Men framför allt - jag är fri att göra vad jag vill. Jag kan ta ett tåg och åka vart jag vill och jag kan se en film om jag känner för det. Men just nu, hur cheesy det än må låta, så vill jag bara vara exakt där jag är. För jag älskar att höra gruset knastra under hjulen när jag cyklar förbi kossorna på åkern och jag älskar att spendera timmar i solen med en podcast och jag älskar lukten av stockholms skärgård. 
weheartit



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback