» dagen med stort D

Imorgon är dagen med stort D. När vi bokade resan var det 195 dagar kvar och det känns helt overkligt att det bara är en dag kvar nu, fatta hur länge vi har gått och taggat liksom? Sjukt... 
 
Imorse vaknade jag i alla fall vid halv åtta eftersom vi hade bestämt att åka hem så tidigt på morgonen som möjligt. Eftersom jag har vaknat runt elva hela lovet känns det alltså jättekonstigt att klockan inte ens är tre, hon är liksom sju i mitt huvud haha. Dessutom sov jag inte speciellt mycket inatt så en powenap är nog nödvändig för att orka hela dagen.. Vet dock inte hur jag ska hinna det eftersom jag har ganska mycket att göra nu sista dagen - måla naglarna, packa klart, fira mamma och laga middag är några av sakerna. Men men, det löser sig! PUSS
mitt söta passfodral



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback