» veckan + dagen

 
Godmorgon!
Just nu sitter jag här vid datorn med en stor kopp te och bara njuter av att det är lördag. Veckan har varit rätt tuff med flera läxor och ett prov (som förövrigt gick helt okej) och jag har inte hunnit göra så mycket annat än att plugga och träna. Dock fick jag ett superbra avslut på skolveckan igår - vi fick nämligen tillbaka ett kemi prov som jag fått A på. Är såå glad! 

Dagens planer är i alla fall att möta upp Nora runt ett och så åker vi först till Haninge och kollar in Lager 157 som nyligen öppnat, och efter det stannar vi i farsta för att köpa lite nödvändigheter som jeans, hårinpacknning, sminkborttagningsmedel osv. Mys! 
 
Uppdaterar strax, har en del att blogga ikapp om!



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback