» study

Hej och förlåt för att jag uppdaterat så dåligt, back on track nu though.

Haft en relativt bra dag faktiskt. En sovmorgon toppat med en håltimme - där jag förövrigt blev våldgästad av mina galna kompisar - och ett skönt träningspass direkt efter skolan. Nu är jag helt slut och skulle helst bara lägga mig med en film, men har ett fett matteprov på torsdag och måste verkligenplugga ikapp lite. 
 
De senaste dagarna har inget speciellt hänt direkt, har tränat och sen var det ju 50års festen i lördags. I söndags tog jag det bara väldigt lugnt och följde även med hem till farmor och fikade lite. Nu måste jag dock plugga, slänger upp alla missade challenge-inlägg ikväll. PUSS



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback