» Sommarplaner

Just nu har jag ett fett I-landspromblem. Jag har för mycket planer för i sommar. Lovet är tio veckor varav jag kommer spendera fem, möjligen sex utomlands. Sen ska jag även hinna med Öland en vecka och mitt landställe minst en vecka. På det vill jag också vara hemma i stockholm och hänga med kompisarna och för att få råd med språkresan måste jag sommarjobba. Ehm? Det blir way more than 10 veckor. Har ingen aning om hur jag ska klara av det här, haha. Funderar på att kanske skaffa ett jobb nu innan på vintern/våren och kämpa ihop 7000 kr så att jag slipper sommarjobba. Lätt som en plätt! Eller? Då måste jag lyckas skrapa ihop drygt 1000/månad.
Oh god..
 
 



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback