» i won't give up on us

Nu är klockan halv nio och jag har verkligen inte fått nått gjort. Börjat fila lite på tekniken men det andra har jag knappt ens tittat på. Istället har jag latat mig framför brasan & hängt med Nora och Anna i ett försök till att få klart motionsprogramet till idrotten. Gick sådär alltså, hehe.
Förutom det har jag också varit på födelsedags firande hemma hos m&m och catchat up lite med släkten. Vi träffas ju inte så ofta (eller okej, några gånger per år i alla fall) så det var mysigt att få träffa alla. Äta lite scones och dricka te, toppat med ett gäng gymnasiefrågor. 

Nu blir det senaste avsnittet av pretty little liars tillsammans med ännu mer te och en bit kladdkaka.
Skriver sen,
PUSS
 Är så sugen på att göra om mitt rum. Byta ut den gröna mattan mot en vit och måla det lila vitt. ♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback