» julisar

Fick en fråga om jag kunde visa alla mina julklappar så tog mig tid nyss och fotade alla, puss!
Av farmor och min faster: Ett massageljus, boken "om att älska" av Michaela Forni (önskade mig den såå mycket), en självutlösare till kameran, 3 månaders spotify premium och 500 kr
Av Anna: Necessär, nattlinne och bodylotion från Victorias secret och lite godis
Av min kusin och Daniel: Ett armband (Daniel) och massa fint smink (kusin)
Av mamma och pappa: En fin tröja från Stockholm LM, en pulsklocka, olika fotopapper och 2000 kr
Av m&m och mina föräldrarna: Två böcker (mamma och pappa), en halsduk och två par vantar (mormor och morfar). Fick även en tröja som tyvärr inte passade och 500 kr av m&m
Av Nora: En ram med våra fina bilder, två örngott och massor av toffsar
 
+ Av min lillasyster fick jag min favorit lakrits och ett paket oboypulver
 
Tack så jättemycket för alla presenter♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback