» Facts

Jag vet sjukt mycket konstiga faktan om djur som lever i havet efter alla dokumentärer jag sett
Jag älskar frysta köttbullar
Jag är extremt dålig på namn på skådespelare
Jag har inte ens 20 kronor på mitt kort just nu
Ibland ser jag människor som jag tycker är så sjukt lika mig. Inte på utseendet utan hur de beter sig.
Jag trivs tusen gånger bättre i shorts än i jeans
Enligt mig är Hamngatan vid vattnet en av de bästa ställerna i Stockholm på sommaren
Jag älskar att läsa men gör det nästan aldrig eftersom det är mycket enklare att bara sätta på en film eller ett avsnitt av någon serie
Jag hatar att vara själv förutom när promenerar eller åker buss, då är ensam bäst 
Jag fascineras av undervattens djur och har sett oräkneliga filmer om dem



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback