» 50 års fest

Förlåt för låg uppdatering idag men haft haft fullt upp. När jag vaknade hann jag precis fixa mig innan jag, Anna och Nora skulle mötas för att åka till Nacka gymnasium och kolla. Helt ärligt blev jag lite besviken när vi kom dit, skolan var mycket större än jag väntat mig och det var sjukt svårt att hitta allt. Sen tror jag inte heller att jag skulle palla att behöva åka 45 minuter till skolan varje dag.. Usch.
Sen jag kom hem har jag i alla fall ätit lite, städat och fixat i ordning mig för ikväll. Jag och min familj ska nämligen åka till uppsla för att gå på en 50 års fest. Tror inte riktigt jag känner någon där så vi får väl se hur kul det blir hehe. 
Skriver sen, puss
Selfieeees




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback